L’Ajuntament promociona la marca ‘Ceràmica de Marratxí’ amb un espot de Nadal que convida a superar els prejudicis

444

L’Ajuntament de Marratxí, a través de l’àrea de Cultura, ha presentat avui l’espot de Nadal escollit per promocionar la marca ‘Ceràmica de Marratxí’. El curtmetratge, de cinc minuts de durada, ha estat dirigit per Luis Ortas, director de Cinètica Producciones, i l’interpreten, entre d’altres, les actrius Agnès Llobet i Aina Frau. L’espot, que ja es pot veure en el web https://ceramicademarratxi.es/, a les sales de cine, a les televisions autonòmiques i a les xarxes socials durant la campanya de Nadal. De fet, s’emetrà a IB3 TV just després de les campanades de nit de Cap d’any

El curtmetratge, que nom ‘Kintsugi’, en referència a una tècnica ceràmica japonesa, transcorr en un sopar de Nadal on es retroben els membres d’una família malgrat les diferències i on es combina la tradició mallorquina amb altres tradicions íntimament relacionades amb l’univers de la ceràmica, com la tradició japonesa o la tradició de Mali. Luis Ortas explica que en el seu projecte ”la ceràmica és l’element que facilita la superació de les fronteres culturals i personals dels nostres personatges. És una oda a l’acceptació, a l’amor sense fronteres i a la superació dels prejudicis”.

El batle de Marratxí s’ha mostrat molt satisfet de presentar per segon any consecutiu l’espot de ‘Ceràmica de Marratxí’. “L’espot d’enguany explica una història d’igualtat i de diferència entre generacions, però sobretot significa que la ceràmica està present a totes les cases de mallorquins i gairebé de tot el món. A Marratxí la ceràmica és un fet diferencial perquè es diferent de les altres, pels materials i pel disseny i la tradició dels nostres ceramistes. Per això reclamam l’ús de la ceràmica en totes les cases per potenciar-la i que no es perdi mai i sigui eterna”.

El regidor de Cultura, Josep Ramis, ha explicat que ‘Ceràmica de Marratxí’ “ja està enregistrada a l’Oficina Espanyola de Patents i Marques i l’objectiu principal és donar un impuls a la marca per promocionar i difondre el fet ceràmic a tots els nivells i que doni un valor afegit als ceramistes de Marratxí i que identifiqui la nostra ceràmica com un fet artesanal i singular”.

El curtmetratge dirigit per Luis Ortas, director de Cinètica Producciones, ha estat el guanyador entre tots els presentats. És el segon any que el Consistori realitza aquest tipus de promoció després de la bona acollida de la primera edició celebrada l’any passat.